Powered by OrdaSoft!

Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2013

Ditulis oleh Mohammad Shukri bin Abdul Shukor (PPTM F29) on . Posted in Main Menu

Pencapaian Piagam Pelanggan Diukur Setahun Sekali Pada Penghujung Tahun Semasa 2013

PERKHIDMATAN

JANJI

Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan

JUMLAH PERKHIDMATAN

Jumlah % Jumlah %

Proses Pendaftaran Pelajar

Proses pendaftaran pelajar disediakan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar. Sesi Jun 2013 = 80 100% Sesi Jun 2013 = 1 9.52%
80
Sesi Dis 2013 = 99 100% Sesi Dis 2013 = 2 4.76%
100

Proses P&P

Proses P&P dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan.

0

100%

0

0

100%

Tindakan Terhadap Aduan Pelanggan

Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.

100

100%

9

9.89%

91

Keputusan Peperiksaan Akhir

Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester berakhir.

180

100%

0

0

181

APLIKASI ONLINE

Button SPMPButton HRMISButton eSISSButton CIDOSmySPA1L5G

STATISTIK PELAWAT

245187
Hari IniHari Ini63
KelmarinKelmarin206
Minggu IniMinggu Ini1609
Bulan IniBulan Ini2977
KeseluruhanKeseluruhan245187
IP Anda :54.83.122.227

Button myGovt BlueButton JPA BlueButton MSC BlueButton JPP Blue 2Button SPP BlueButton MoE BlueButton mampu BlueButton MQA BlueButton MDEC BlueButton 1Malaysia BlueButton AKEPTButton PTPTNButton StudyMalaysiaButton ANMButton myGovmobile


Politeknik Sandakan Sabah 10th Anniversary