Powered by OrdaSoft!

Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2012

Ditulis oleh Mohammad Shukri bin Abdul Shukor (PPTM F29) on . Posted in Main Menu

Pencapaian Piagam Pelanggan Diukur Setahun Sekali Pada Penghujung Tahun Semasa 2012

PERKHIDMATAN JANJI Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa/ Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan JUMLAH PERKHIDMATAN
Jumlah % Jumlah %
Proses Pendaftaran Pelajar Proses pendaftaran pelajar disediakan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar. Sesi Jun 2012 = 35 90.48% Sesi Jun 2012 = 5 9.52% 40
Sesi Dis 2012 = 40 95.24% Sesi Dis 2012 = 2 4.76% 42
Proses P&P Proses P&P dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan. 0 100% 0 0 100%
Tindakan Terhadap Aduan Pelanggan Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima. 82 90.10% 9 9.89% 91
Keputusan Peperiksaan Akhir Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester berakhir. 129 100% 0 0 129

APLIKASI ONLINE

Button SPMPButton HRMISButton eSISSButton CIDOSmySPA1L5G

STATISTIK PELAWAT

224796
Hari IniHari Ini150
KelmarinKelmarin668
Minggu IniMinggu Ini2298
Bulan IniBulan Ini11089
KeseluruhanKeseluruhan224796
IP Anda :54.80.148.252

Button myGovt BlueButton JPA BlueButton MSC BlueButton JPP Blue 2Button SPP BlueButton MoE BlueButton mampu BlueButton MQA BlueButton MDEC BlueButton 1Malaysia BlueButton AKEPTButton PTPTNButton StudyMalaysiaButton ANMButton myGovmobile


Politeknik Sandakan Sabah 10th Anniversary